50 plus

ZACHTER MAAR EFFECTIEF

Blijven bewegen

In deze les zijn de yoga houdingen wat zachter, maar wel effectief. We blijven wat minder lang in de houdingen en doen veel zittende (vaak op een kruk) en liggende houdingen. Balans is bij het ouder worden een belangrijk punt om aan te blijven werken dus dat komt in bijna elke les aan de orde.

Tijdens de les doen we oefeningen voor het hele lichaam. Ook wordt er aandacht besteed aan ontspanning en ademhaling.

De leeftijd van de deelnemers in deze groepen varieert van 50 tot maar liefst 90 jaar.

Voel je welkom om een proefles met ons mee te doen.

Neem direct contact op

ZOEK JE IETS ANDERS?

Bekijk hier het andere lesaanbod

Hatha Yoga

Bij Hatha Yoga doe je lichaamshoudingen (asanas) en oefeningen. Hierbij gebruiken we alle spieren in het lichaam.

Lees meer…

Yin Yoga

In Yin Yoga ligt de focus op het bindweefsel in plaats van op de spieren zoals in andere yoga vormen. Bindweefsel (ook wel fascia genoemd) is een weefsel dat alles in je lichaam met elkaar verbindt.

Lees meer…

RNS Yoga

Deze les is gericht op het verlichten van rug-, nek-, en schouderklachten. Er wordt dus vooral aandacht besteed aan de rug, nek en schouders maar ook de rest van het lichaam wordt niet vergeten.

Lees meer…

Qi Gong

Zhineng Qigong is een efficiënte Chinese bewegingsvorm, ontwikkeld uit duizenden jaren ervaring op het gebied van Qigong en Chinese Geneeskunde, in combinatie met moderne medische en wetenschappelijke inzichten..

Lees meer…